Despre mine

Bine ai venit,

Numele meu este Laura si sunt fiica si sora unei familii deosebit de picante.
Imi iubesc viata si familia foarte mult.Imi plac sporturile dar ma pasionează si arta culinara.Lucrurile hand-made sunt si ele printre “talentele” mele.
Am doua mici pramatii Mimi si Kika sunt de aceeași vârsta si sunt animalutele mele de companie.Imi place sa “stationez” pentru perioade lungi in diferite tari ,probabil din aceasta cauza vei descoperi viata mea putin neplictisitoare. Acest blog este dedicat in mod special pentru femei pentru ca eu sunt o feminista.
Nu voi scrie o carte probabil voi critica bărbații ( in mod sigur) ,probabil voi face si greșeli de ortografie in schimb voi cita mereu despre aventurile de zi cu zi .Nici nu voi “fura” articole in schimbul lenei care e mareee pentru ca am multe experiente mai mult sau mai putin bune despre care vreau sa le comentam împreuna .
Voi spera ca te regasesti in contextul acestui site si te voi aștepta cu drag de fiecare data.

Leave a Reply

